A BAH csomópont a cégek marketingeseinek a kreatívügyi versenye.
Majdnem minden reggel áll egy fiatal a kereszteződésben, és valamelyik cégnek kampányol. A legkevésbé kreatív marketingessel rendelkező cégek simán szórólapot osztatanak, ezeknek általában nincs nagy sikere. Ám van egy új generációja a marketingeseknek, akik próbálnak interaktívan viszonyulni a fogyasztókhoz. Például az egyik szendvicskrém-gyártó cég tegnap reggeliket osztott szét a pirosban sorban álló autósok között: paprikás-szendvicskrémes kenyeret, zöldfűszereset, ilyesmi.
De volt már arra is példa, hogy az egyik instant kávégyár (na, melyik?) 3 az egyben termékét reklámozandó, a hajnali órákban forró kávét osztogatott a vezetőknek. Ennek két mellékhatása volt – a felébredésen kívül. Aznap feltűnően sok autós égette le a nyelvét, mert a zöldig meg akarták inni a kávét. A másik csoport belátta e stratégia gyenge pontjait, azok próbálták beosztani, kortyolgatva inni. Na, ezek a testük egyéb pontjain szenvedtek égési sérüléseket, mert természetesen induláskor, fékezéskor kilöttyent a kávé. Szegényeknek a kötözés után még a tisztítóba is el kellett menniük, ha nem akartak egész nap a cippzár körül barna folttal rendelkező nadrágban díszelegni. (Amerikában már rég beperelték volna a céget.)
*****
Ha minden klappol, akkor megint megyünk Kínába!!!!!! A terv az, hogy Dél-Kínába kóboroljunk pekingi ismerőseinkkel, nekem elsősorban a Li folyó a célom. Már három éve készülök a viszontlátás örömére.
A B terv Toszkána; az se rossz.