A vásárlás menete
A kínálatból böngészve egy kattintással Kosarába tudja helyezni a kiválasztott termékeket. Érdemes betenni mindent, ami megtetszik – ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélni a termékeket. A vásárlás véglegesítése előtt bármi törölhető a Kosárból. A termékek oldalán a képek mellett megtalálható minden fontos információ, a leírás és a termék ára.
A termék Kosárba helyezését követően, a „Vásárolok tovább” gombra kattintva lehet tovább válogatni a termékek között, vagy, a „Kosarad megtekintése” gombra kattintva, megkezdhető a megrendelés véglegesítése. Ehhez a lépésnél a Vásárló eldöntheti, hogy „Vendég”ként vásárol, vagy regisztrál. A már korábban regisztrált Vásárlónak pedig jelszavával belépnie. Mivel a regisztrációs adatlap tartalmazza a személyes és a szállítási adatokat, regisztrációt vagy belépést követően Vásárlónak már csak a szállítás és a fizetés módját kell megadnia.
A szállítás módja:
Vásárló választása szerint kérheti a termék futáros szállítását, vagy a személyes átvételt. A futáros szállítás a GLS futárszolgálat által történik.
Külföldi szállítás esetén a szállítás a Magyar Posta által történik.
A fizetés módja:
A kiválasztott szállítási módtól függően lehet online bankkártyás fizetés, banki átutalás (előre) vagy készpénz.
A fizetési mód kiválasztása után következik a vásárlás jóváhagyása. Ebben a lépésben Vásárló egy összegző adatlapon ellenőrizheti a kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint a szállítási költséget. Vásárló itt újra ellenőrizheti a rendszer által tárolt elérhetőségeit, ezeket kiegészítheti vagy megváltoztathatja. Ha Vásárló mindent rendben talált a megrendelésével, a Megrendelés feladása gombra kattintva küldheti el.
A megrendelés elküldésével Vásárló fizetési kötelezettséget vállal a megrendelt termékekért. A fizetési kötelezettség ki nem egyenlítése szankciókat vonhat maga után. A vásárlás folyamata közben felmerülő technikai problémákért Eladó felelősséget nem vállal.
Az elküldött megrendelés megérkezését Weboldal automatikus üzenettel igazolja vissza. Az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével érvényes szerződés jön létre a távollevő Eladó és Vásárló között, amely szerződésben szereplő termékek és árak módosítása utólag már nem lehetséges.
Amennyiben a visszaigazoló üzenet 24 órán belül nem érkezne meg, Vásárlónak érdemes telefonon vagy e-mailben jeleznie ezt, hiszen a visszaigazolás hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mailcím, Vásárló postafiókjához tartozó tárhely telítettsége vagy akár rendszerhiba is.
Árak
A Weboldalon megadott termékárak bruttó árak, amelyek 0% áfát tartalmaznak, de nem tartalmazzák a szállítási (postázási) költséget. A postaköltség megállapításakor a mindenkori hatályban lévő postai díjszabás az útmutató.
Kedvezmények
Eladó bizonyos időszakonként meghatározott százalékú kedvezményre jogosító kuponokat bocsát ki, amelyek a Webshopban való vásárláskor vehetők igénybe. A kedvezmény kupon tartalmazza a jelszót, amellyel a kedvezmény igénybe vehető, a kedvezmény mértékét százalékban vagy annak forintban meghatározott pontos összegét és a kedvezmény felhasználhatóságának határidejét.
Ha Vásárló a kedvezmény kuponban meghatározott határidőn belül vásárol a Webáruházban jelen ÁSzF rendelkezései szerint, és a megjegyzés rovatba beírja a hivatkozott jelszót, akkor a vásárlás végösszegéből érvényesíteni tudja a kuponban meghatározott kedvezményt, és a csökkentett vételáron veheti meg a terméket. Ebben az esetben a szerződés a felek között ezen a csökkentett vételáron jön létre.
Fizetés
A Weboldalon keresztül elküldött megrendelést visszaigazoló automatikus e-mail kiküldését követő 3 munkanap áll Vásárló rendelkezésére a vételárat Eladó számlájára utalni. Ezt követően a megrendelt terméket Eladó nem tudja tovább foglalásban tartani, és a megrendelés törlésre kerül.
Online bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Előre utalás
Eladó utaláshoz szükséges adatai a következők:
Számlaszám: 11600006 00000001 98791687
Számlatulajdonos: WAN Tanácsadó Bt.
Számlavezető bank neve: Erste Bank
Banki átutalás esetén a csomag csak akkor kerül szállításra , ha az összeg beérkezett Eladó bankszámlaszámára. Futáros szállítás esetén a postaköltségeket Vásárlónak a megrendeléskor előre kell kifizetnie.
Személyes átvétel
Előre egyeztetett időpontban a termék Eladó székhelyén (lásd: Lelőhely menüpont), vagy más, előre egyeztetett helyszínen személyesen átvehető. Ebben az esetben értelemszerűen szállítási díj nem kerül felszámításra.
Szállítás
A küldemények szállítása GLS futárszolgálat által történik. A megrendelt termékek megrendelésenként egy darab ingyenes díszdobozban, a termék sérülésmentességét biztosító csomagolásban kerülnek szállításra, a megrendelést követő 5-20 munkanapon belül, a termék jellegétől függően. Eladó csak a feladás határidejéről tud felelősséget vállalni, a kézbesítés határidejéért illetve az elveszett küldeményekért nem. A küldemény átvételekor Vásárló felelőssége a küldeményt a kézbesítő előtt felbontani és ellenőrizni, és a terméken esett esetleges sérülés illetve egyéb panasz esetén jegyzőkönyvet felvetetni. Utólagos reklamációt Eladónak csak hivatalos jegyzőkönyvvel áll módjában elfogadni.
A külföldre való szállítás lehetséges, Eladó és Vásárló előzetes, írásbeli (e-mail küldése a hello@vadjutka.hu e-mail címre) egyeztetése alapján. Telefonon történő tájékoztatás nem minősül a külföldi szállításról való megállapodásnak.