Egy átlagos, de nagyon hatékony gerillakampányt figyeltem egész közelről. A kis vetkőzős gerilla hétfő délután indult útjára a szomszéd szobából. Elég volt egy nap neki, hogy hetvenezres látogatottságot érjen el és előbb az online média (Sztriptízkampány a magyar gazdaság mellett, hvg.hu és Gazdasági sikerek sztriptízzel , Index) majd a rádiók, és végül a TV-k (Mokka, Aktív, MTV Híradó) is felkapják az amúgy nem túlzottan szofisztikált kampányt.
Olajozott agenda-setting volt ez (persze kellett hozzá a jó kapcsolati hálóval rendelkező kollegák segítsége is), mindenki – vagyis sokan – ráugrottak Szilvire, a magyar gazdasági csoda szirénjére. Tudomásom szerint egyedül az Indexnél feccöltek egy kis energiát abba, hogy megvizsgálják: miről is van szó pontosan. Lehet szidni sok mindenért az Indexet, de ez tükrözi azt, amiért szeretjük.