ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(hatályos 2015. szeptember 1-től)

 A WAN Tanácsadó Bt. (továbbiakban: Eladó) az általa tervezett és előállított, Vadjutka márkanév alatt futó ékszereket forgalmazza. Jelen dokumentum tartalmazza Eladó mint szolgáltató által üzemeltetett www.vadjutka.hu weboldal (továbbiakban: Weboldal) és webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, valamint az ezeken keresztül történő értékesítés során a Wan Tanácsadó Bt. és a vásárlók közötti jogviszony részleteit.

A Weboldalon történő megrendelés Eladó és a vásárló (továbbiakban: Vásárló) között szerződés köttetik. A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül amely nem aláírt írásbeli szerződésként archiválásra kerül, utólag visszakereshető és megtekinthető. Webáruház csak nagykorúakkal köt szerződést, kiskorúak megrendelése esetén a szerződés érvénytelen lesz.

1. Legfontosabb cégadatok

Cégnév: WAN Tanácsadó Bt.

Székhely: Budapest, 1126 Ugocsa u. 2.

Cégjegyzékszám: Cg. 01-06-746876

Adószám: 21146633-1-43

2. A termékek

Eladó egyedi tervezésű és kézi előállítású ékszereket és kiegészítőket készít és forgalmaz. Eladó Weboldalon a mindenkori elérhető készletnek megfelelő termékeket tünteti fel. A forgalmazott termékekről Eladó igyekszik minél részletesebb leírást adni, a termékek valódiságát jó minőségű fotókkal visszaadni, azonban kisebb színeltérések, méretbeli arány eltérések, kisebb mintaeltérések előfordulhatnak, melyekért felelősséget Eladó nem vállal. Vásárlónak lehetősége van a készletben nem szereplő, egyedi ékszer megrendelésére is. Erre nézve az “Egyedi ékszer rendelése” címszó alatt, lejjebb talál információkat.

3. Regisztráció

Weboldal tartalmának minden része elérhető bárki számára, aki a Weboldalra látogat, a tartalmak megtekintéséhez tehát nincs szükség regisztrációra. Webáruházban való vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, csak ajánlott, mivel megkönnyíti a későbbi vásárlások menetét. A regisztráció egyszerű és gyors, és csak azokat az adatokat kell hozzá Vásárlónak kötelezően megadni, amelyek Eladó számára feltétlenül szükségesek a megrendelés teljesítéséhez.

 A regisztráció a következő módon tehető meg: Weboldalon található http://vadjutka.hu/penztar/ oldalon, a felnyíló adatlapot értelemszerűen kitöltve,

 A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Postacím
  • E-mailcím
  • Telefonszám (érdemes mobilszámot megadni)
  • Jelszó
  • Jelszó megerősítése

A regisztráció során tévesen, hiányosan vagy hibásan megadott adatokból eredő bárminemű kárért (pl. kétszeri postázás költsége), vagy az ebből adódó késedelmes szállításért a felelősség kizárólag Vásárlót terheli. A regisztrációval Vásárló vállalja, hogy a regisztrációhoz szükséges adatait szükség szerint frissíti, hogy azok időszerűek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Amennyiben a Vásárló elfelejtette / elvesztette a regisztrációkor megadott jelszavát, azt az Elfelejtett jelszó funkció igénybevételével módosíthatja. A megadott adatokat Eladó bizalmasan, az adatkezelési jogszabályokat betartva és célhoz kötötten kezeli, harmadik fél számára nem adja ki.

A regisztráció feltétele az ÁFSz elfogadása.

 Vásárló jogosult a regisztráció törlését kérni a hello@vadjutka.hu e-mail címre történő üzenet küldésével. Ezt követően, ha Vásárló a későbbiekben újra szeretne rendelni a Weboldalról, új regisztrációra van szükség.

 4. A vásárlás menete

A kínálatból böngészve egy kattintással Kosarába tudja helyezni a kiválasztott termékeket. Érdemes betenni mindent, ami megtetszik – ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélni a termékeket. A vásárlás véglegesítése előtt bármi törölhető a Kosárból. A termékek oldalán a képek mellett megtalálható minden fontos információ, a leírás és a termék ára.

A termék Kosárba helyezését követően, a „Vásárolok tovább” gombra kattintva lehet tovább válogatni a termékek között, vagy, a „Kosarad megtekintése” gombra kattintva, megkezdhető a megrendelés véglegesítése. Ehhez a lépésnél a Vásárló eldöntheti, hogy „Vendég”ként vásárol, vagy regisztrál. A már korábban regisztrált Vásárlónak pedig jelszavával belépnie.  Mivel a regisztrációs adatlap tartalmazza a személyes és a szállítási adatokat, regisztrációt vagy belépést követően Vásárlónak már csak a szállítás és a fizetés módját kell megadnia.

 A szállítás módja:

Vásárló választása szerint kérheti a termék postázását vagy a személyes átvételt.

 A fizetés módja:

A kiválasztott szállítási módtól függően lehet banki átutalás (előre) vagy készpénz.

 A fizetési mód kiválasztása után következik a vásárlás jóváhagyása. Ebben a lépésben Vásárló egy összegző adatlapon ellenőrizheti a kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint a szállítási költséget. Vásárló itt újra ellenőrizheti a rendszer által tárolt elérhetőségeit, ezeket kiegészítheti vagy megváltoztathatja. Ha Vásárló mindent rendben talált a megrendelésével, a Megrendelés feladása gombra kattintva küldheti el.

 A megrendelés elküldésével Vásárló fizetési kötelezettséget vállal a megrendelt termékekért. A fizetési kötelezettség ki nem egyenlítése szankciókat vonhat maga után.  A vásárlás folyamata közben felmerülő technikai problémákért Eladó felelősséget nem vállal.

Az elküldött megrendelés megérkezését Weboldal automatikus üzenettel igazolja vissza. Az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével érvényes szerződés jön létre a távollevő Eladó és Vásárló között, amely szerződésben szereplő termékek és árak módosítása utólag már nem lehetséges.

Amennyiben a visszaigazoló üzenet 24 órán belül nem érkezne meg, Vásárlónak érdemes telefonon vagy e-mailben jeleznie ezt, hiszen a visszaigazolás hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mailcím, Vásárló postafiókjához tartozó tárhely telítettsége vagy akár rendszerhiba is.

5. Árak

A Weboldalon megadott termékárak bruttó árak, amelyek 0% áfát tartalmaznak, de nem tartalmazzák a szállítási (postázási) költséget. A postaköltség megállapításakor a mindenkori hatályban lévő postai díjszabás az útmutató.

 5.1. Kedvezmények

Eladó bizonyos időszakonként meghatározott százalékú kedvezményre jogosító kuponokat bocsát ki, amelyek a Webshopban való vásárláskor vehetők igénybe. A kedvezmény kupon tartalmazza a jelszót, amellyel a kedvezmény igénybe vehető, a kedvezmény mértékét százalékban vagy annak forintban meghatározott pontos összegét és a kedvezmény felhasználhatóságának határidejét.

Ha Vásárló a kedvezmény kuponban meghatározott határidőn belül vásárol a Webáruházban jelen ÁSzF rendelkezései szerint, és a megjegyzés rovatba beírja a hivatkozott jelszót, akkor a vásárlás végösszegéből érvényesíteni tudja a kuponban meghatározott kedvezményt, és a csökkentett vételáron veheti meg a terméket. Ebben az esetben a szerződés a felek között ezen a csökkentett vételáron jön létre.

 6. Fizetés

A Weboldalon keresztül elküldött megrendelést visszaigazoló automatikus e-mail kiküldését követő 3 munkanap áll Vásárló rendelkezésére a vételárat Eladó számlájára utalni. Ezt követően a megrendelt terméket Eladó nem tudja tovább foglalásban tartani, és a megrendelés törlésre kerül.

 6.1. Előre utalás

Eladó utaláshoz szükséges adatai a következők:

Számlaszám: 10101353-15212900-01004005

Számlatulajdonos: WAN Tanácsadó Bt.

Számlavezető bank neve: Budapest Bank

Banki átutalás esetén a csomag csak akkor kerül postázásra, ha az összeg beérkezett Eladó bankszámlaszámára. Postai szállítás esetén a postaköltségeket Vásárlónak a megrendeléskor előre kell kifizetnie.

 6.2. Személyes átvétel

Előre egyeztetett időpontban a termék Eladó székhelyén ( (lásd: Lelőhely menüpont), vagy más, előre egyeztetett helyszínen személyesen átvehető. Ebben az esetben értelemszerűen szállítási díj nem kerül felszámításra.

 7. Szállítás

A küldemények szállítása postai úton történik. A megrendelt termékek megrendelésenként egy darab ingyenes díszdobozban, a termék sérülésmentességét biztosító csomagolásban, ajánlott levélként kerülnek postázásra, a megrendelést követő 5 munkanapon belül. Eladó csak a postára adás határidejéről tud felelősséget vállalni, a kézbesítés határidejéért illetve az elveszett küldeményekért nem. A küldemény átvételekor Vásárló felelőssége a küldeményt a kézbesítő előtt felbontani és ellenőrizni, és a terméken esett esetleges sérülés illetve egyéb panasz esetén jegyzőkönyvet felvetetni. Utólagos reklamációt Eladónak csak hivatalos postai jegyzőkönyvvel áll módjában elfogadni.

A külföldre való szállítás lehetséges, Eladó és Vásárló előzetes, írásbeli (e-mail küldése a hello@vadjutka.hu e-mail címre) egyeztetése alapján. Telefonon történő tájékoztatás nem minősül a külföldi szállításról való megállapodásnak.

8. Elállási jog

Amennyiben Vásárló átvétel után úgy dönt, hogy mégsem kéri a terméket, az erre vonatkozó kormányrendelet szerint lehetősége van 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Vásárló elállási szándékát e-mailben vagy postai úton (ajánlott levélben) közölheti Eladóval, illetve elállási jogával személyes átvétel esetén is élhet. Írásban történő elállás esetén Eladó az e-mail küldés illetve a postára adás napját figyelembe véve számítja az elállási határidő dátumát, tehát még a 8. munkanapon elküldött e-mail vagy feladott postai levél is érvényesnek tekintendő.

Elállás esetén a termék visszaszolgáltatási kötelezettsége Vásárlót terheli. Vásárló köteles a terméket sérülésmentességet biztosító csomagolásban, ajánlott küldeményben, a számlával együtt visszaküldeni Eladó részére. A visszaküldés költségeit Vásárló viseli.

Eladó kötelezi magát a Vásárló által kifizetett összeg (a termék ára és az esetleges postaköltség) haladéktalan, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül való visszatérítésére. Eladó jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából okozott kárért visszatérítést követelni Vásárlótól.

Vásárló nem élhet elállási jogával abban az esetben, ha kifejezetten az ő kérésre készült, egyedi termékről van szó.

 9. Jótállás

Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy az általa készített termékek a lehető legmagasabb színvonalon és vásárlói teljes megelégedésére készüljenek, illetve hogy a Weboldalon szereplő tájékoztató adatok a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen mégis fellépő hibákért a távollevők közötti kereskedésre vonatkozó jogszabályok és rendelkezések az irányadók. Hibás termék esetében Eladó kötelezi magát annak 8 napon belüli cseréjére.

A termékek készítésében felhasznált alapanyagok figyelembe vételével nem tekinthetők garanciális hibának a következők: a fémek természetes oxidációjából eredő sötétedés, textilek elpiszkolódása vagy nem megfelelő használatból illetve tárolásból eredő elhasználódása. Vásárló nem rendeltetésszerű használatából vagy rongálásából eredő hibák esetén Eladó nem kötelezhető se cseretermékre, se pénzbeli visszatérítésre.

 10. Panaszügyintézés

Weboldal működésével, a megrendelési és szállítási folyamatokkal, illetve a termékekkel kapcsolatban felmerülő panasz esetén Vásárló az alábbi elérhetőségeken léphet kapcsolatba eladóval:

– levélben: Budapest, 1126 Ugocsa u. 2.,

– e-mailben: hello@vadjutka.hu.

 11. Adatvédelem

Eladó a Vásárló által a regisztrációk illetve megrendelés során megadott adatokat bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, amelyek a termék kézbesítéséhez szükségesek.

12. Szerzői jog

Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Weboldalon megjelenített termékek és közzétett fotók és tartalmak Eladó szellemi tulajdonát képezik. Weboldal tartalmának vagy egyes részeinek merevlemezre, ssd-re, usb-re vagy sd kártyára mentése vagy kinyomtatása személyes, nem kereskedelmi célból engedélyezett.

A saját felhasználáson túli felhasználás (amilyen pl. az adatbázisban való tárolás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal) kizárólag Eladó írásbeli hozzájárulásával lehetséges.

 13. Egyedi exkluzív ékszer megrendelése

Vásárlónak mindenkor lehetősége van arra, hogy e-mailben megküldött, esetleg személyesen egyeztetett szempontok (színek, formák, kollekció, típusa) alapján Eladóval egyedi terméket készíttessen. Ennek feltétele a megrendeléskor a vételár 50%-ának megfelelő előleg megfizetése. Az termék elkészültéről és a Webshopban való megjelenéséről Eladó e-mailben értesíti Vásárlót. Ezt követően Vevő az általános eljárás szerint vásárolhatja meg az egyedi ékszert a Webshopból, és fizeti meg a fennmaradó vételárat, az esetleges szállítási költségekkel együtt.

A jótállás az egyedi termékekre is vonatkozik, ám az elállás joga ilyen esetekben Vásárlót nem illeti meg.

 14. Hírlevél

Eladó a gazdasági reklámtörvénynek megfelelően hírlevelet csak akkor küld, ha ahhoz a címzett előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult. Vásárló a www.vadjutka.hu oldalon elektronikus formában tehet hozzájáruló nyilatkozatot. A feliratkozás alapján Eladó visszavonásig kezeli a hírlevélre feliratkozott adatait. A hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát Eladó a nyilvántartásból haladéktalanul törli, és részére hírlevelet a továbbiakban nem küld.

 15. Egyéb rendelkezések

Eladó bármikor jogosult jelen ÁSzF egyoldalú módosítására azzal, hogy a módosításról rövid felhívás formájában Weboldalon tájékoztatja a Vevőket. A módosítást követően a Webshop Vevő általi használata az ÁSZF módosításának elfogadását jelenti.

Jelen ÁszF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) sz. Kormányrendelet szabályai az irányadóak.

Fel